پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان
 
سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





یک شرکت ژاپنی ماسکی ساخته است که موجب جوان سازی پوست صورت کاربر می شود.

از گذشته تا ه حال جوان ماندن یکی از آرزو‌های دیرینه مردم بوده است و فرقی ندارد که چه جنسیتی داشته باشی و جوانی افراد بیشتر در صورت آن‌ها نمود پیدا می‌کند. امروزه افراد زیادی هستند که برای جوان سازی پوست صورت خود هزینه‌هایی فراوانی را صرف می‌کنند، از بکارگیری ماسک‌ طبیعی صورت گرفته تا جراحی‌ پلاستیک!

 

اما به تازگی یک شرکت ژاپنی ادعا کرده  که ماسک صورتی ساخته است که کاربردی مشابه دارد و دیگر نیاز نیست افراد صورت خود را به تیغ جراحان بسپارند. به عبارت دیگر این ماسک موجب جوان سازی صورت فرد استفاده کننده از آن می‌شود.

 

بنا به ادعای شرکت ژاپنی «یا_مان» ماسک سلیکونی MedLift با تحریک پوست از طریق ارسال سیگنال و ماساژ صورت موجب جوان سازی پوست افراد می‌شود. این ماسک که شبیه به ماسک نینجا است با دو کنترل الکترونیکی ارائه شده که برای کاربران امکان خاموش و روشن کردن ماساژور الکترونیکی و همچنین حالت‌ها و میزان شدت آن را فراهم می‌کند.

 

در تبلیغ این ماسک آمده که با افزایش سن، سفتی عضلات صورت کاهش می‌یابد، اما مدلیفت آن را خوب و سالم نگه داشته و علاوه بر کاستن هزینه یک جراحی، لیفت صورت موفقیت آمیز را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. کاربر نیاز دارد برای جوان سازی پوست خود روزانه به مدت ۱۰ دقیقه این ماسک را روی صورت خود قرار دهد.

 

گفتنی است؛ این شرکت ژاپنی این ماسک صورت را با قیمت ۲۵۰۰۰ ین (۲۴۰ دلار) روانه بازار کرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 7 دی 1399برچسب:, توسط smsreson